Як написати в підтримку Google

Google support | підтримка Гугл

Саппорт Гугла

Само-собою ніякої техпідтримки у Google немає і не буде. Саппорт є тільки у деяких окремих сервісів пошукача, а саме у тих, де між користувачем і Google укладається договір про взаємні зобов'язання. Приміром, у Google AdSense або Adwords.

Сліпа віра

Віру в Google Support породив первісний страх юних оптимізаторів перед неприборканою стихією пошукового ранжування. Божевільна віра в невидиму силу перейшла всі межі. Через своє невігластво шалені адепти всі незрозумілі процеси пояснюють своєю релігією — на все воля Гугла. Все, що не трапляється — все це випробування послані нам вищими силами - техпідтримкою Google. Якщо виконувати всі їхні заповіді, і бути хорошим адептом, то вони навіть допоможуть у важкий момент. Чого їм варто, вони ж Вища Сила.

Деякі ще не впустили Великий Саппорт у своє серце, але все ще сподіваються, що десь він таки є. Так уже склалося, вони настільки розпещені і зіпсовані всіма благами інтернету, що зрозуміти очевидні речі їм вже не судилося. Вони дійсно вважають, що саппорт є, адже як же його може не може не бути, якщо навіть маленькі конторки можуть дозволити собі утримувати службу техпідтримки, то у Гугла своя по-любому теж є. Інакше хто буде виправляти за ними всі косяки, і розтлумачувати як накрутити собі мільйони трафіку на їх юкозівські чи джумлівські сайти.

Де його шукають?

Та всюди. На всіх сторінках пошукача, де є хоч якесь віконце для введення тексту. Ніхто навіть не читає ніяких описів і пояснень. На це немає часу! Треба скоріше написати в Google Support!

Запит на перегляд

В першу чергу його намагаються відшукати у формі звичайного запиту на повторну перевірку сайту. Як не дивно, але по той бік монітора сидять не якісь невидимі сили, а простий робот, який запускає алгоритм, а той, у свою чергу, повідомляє один з трьох варіантів: або з сайтом нормально, або він в мотлох заспамлен, і просувається низькосортними посиланнями, огидного якості, та інші несприятливі епітети. У формі відповіді на запит наївного юзера він може дати таку відповідь:

● ніякі санкції до сайту вжито не було
● сайт все ще не підходить за критеріями якості
● ще не всі спамерські посилання на сайт були зняті (3 приклади посилань)

На більше нема чого й розраховувати. Всі запити на перегляд йдуть не до великої і могутньої техпідтримки Гугла, а в звичайну службу по боротьбі з пошуковим сміттям. Це буквально останнє місце у всьому інтернеті, де вам дадуть поради щодо пошукової оптимізації та накручуванню такого бажаного трафіку. Все, що туди можна писати, так це слізні визнання провини і обіцянки надалі вести себе добре.

Запит на перевірку шкідливого коду

Постійної посилання на цю форму немає в принципі. Її можна знайти тільки в Webmasters Tools, але тільки коли сайт вже прийнятий на облік як Клондайк вірусів. Туди потрібно не сповідатися про свої грішки, а повідомляти, що всі необхідні заходи з очищення сайту від болячок були прийняті. Відповіді чекати не варто. Якщо перевірка не виявила ознак троянів на сайті — блокування буде знято. Якщо ні, то ні. Все просто. Навряд чи тут сидять живі люди і читають ці запити. Швидше за все, перевірка виконується автоматично при отриманні запиту, який просто показує системі, що сайт не покинутий і хтось про нього піклується. Незважаючи на це, все ще повно божевільних прихильників ідеї, що це і є Саппорт Гугла.

Повідомлення про спам

Існує форма для репорту про знайдене в пошуковій системі сміття — Spam Report. Скільки раз не пояснювали, що ганятися з ціпком за кожним спамером Гугл не буде, все одно знаходяться наївні дурники, які вірують, що вони пишуть в ТП Гугла.

Довідковий форум для веб-майстрів

Ймовірно, найпоширеніше місце, де всі віруючі шукають свій божественний Google Support. Адже тут то він точно має бути, де ж ще?!

На форумі і справді є можливість спілкуватися з гуглерами, от тільки ніхто з них не має ніякого відношення до саппорту. Це звичайні співробітники Search Quality Team. Так, вони можуть дати дільну пораду. Але, швидше за все, це будуть відповіді цитатами з довідкових матеріалів. Що вдієш, письменників тепер набагато більше ніж читачів. Кожен другий письменник. От тільки читати, багато з них, так і не навчилися.

Як же все-таки писати в техпідтримку Гугла?

Відповідь на це пряме і нехитре питання не дадуть навіть самі Свідки Саппорту. У першу чергу, всі сходяться на єдиній думці — головне написати зворушливу історію про те, що сайт білий-білий і був розроблений з благими намірами, в ім'я добра, миру і котиків. Це головне правило, від якого потрібно відштовхуватися, звертаючись в міфічний саппорт.

У тому, яким тоном звертатися в ТП думки адептів розходяться. Одні шанують саппорт як якесь божество, і буквально поклоняються йому, а інші вважають, що саппорт створений щоб догоджати їм, і просто зобов'язані всім допомагати. Виходячи з цих двох світоглядів вони і вибудовують текст свого звернення.

Свято віруючі сподіваються на поблажливість божественного сервісу. Більш смиренні адепти намагаються вкласти в лист усі свої пізнання про ввічливість, граматику і етикеку спілкування та намагаються буквально підлизатися в кожному реченні. Часто такі звернення схожі на молитву. Уявлення про загальний алгоритм роботи пошукача у них відповідне. Гугл для них просто неймовірний винахід, наділений надрозумом.

Матеріалісти, в свою чергу, більш наполегливі і нахабні. Вони абсолютно впевнені, що позиції сайтів в пошуковику люди можуть виставляти вручну. Тому їхні листи в Google куди забавніші і різноманітніші. Вони складають звернення на аргументах на кшталт «Наша компанія є провідним виробником металопластикових вікон на ринку Жашкова». Все це щедро приправлено докорами в некомпетентності пошуковика і погрозами судових розглядів.

Коли намагаєшся дати таким кадрам пораду на форумі, то у відповідь летять наїзди в дусі «А ти взагалі хто? Я поставив запитання співробітникам техпідтримки гугла, а ти взагалі нічого не шаришь!», навіть якщо при всьому цьому, в них банальне питання, на який зможе відповісти будь-який більш-менш адекватний веб-майстер.