Форд Мустанг модель 2015 року. Яким він буде?
Компанія Форд закінчує роботу над новим кабріолетом Mustang, після чого він зможе конкурувати з престижними європейськими автомобілями. Форд Мустанг модельної лінійки 2015 цікавий тим, що вміє відкидати дах кабріолета всього за 10 секунд, що майже в два рази краще результату відкривання даху на аналогічній моделі 2014 року.
Остання модель Mustang володіє оновленим ізоляційним шаром між полотнами тканини, що при піднятому верху знижує рівень шуму в салоні і додає автомобілю велику плавність. Коли верх складний, відділ для його зберігання на 17 см нижче, ніж у нинішньої даху. Це надає автомобілю з відкритим верхом додаткову аеродинаміку. Крім цього, оновлений механізм складання даху помітно компактніше колишнього, що дозволило збільшити обсяг багажника майже на 20 відсотків.
Однією з причин, через яку Форд змушений був піти на повне відновлення даху, стала, безумовно майбутня конкуренція з такими компаніями автомобілебудування, як Audi і Bmw. Адже цей «поні кар», не уникнув глобалістських світових тенденцій і нині вступає в конкурентну боротьбу на ринках Європи та Китаю.
За словами Стіва Лінга, що займає посаду менеджера з маркетингу моделі Мустанг, продажі кабріолета складають 18 відсотків від загального обсягу продажів тільки «Мустангів». Лінг вважає, що це значна частка в бізнесі, і цей почин повинен підтримати і глобальний Mustang.
Зазначу, що вплив глобального профілю Мустанга 2015 торкнулося не тільки даху автомобіля. Нещодавно концерн Ford запросив представників преси побувати в аеродинамічній трубі, щоб на власні очі побачити розробку автомобіля 2015, якому належить освоювати глобальні дороги Європи.
За заявою фахівця відділу моделювання аеродинамічного Карла Відмана, новий Мустанг тестувався в аеродинамічній трубі практично вдвічі довше, ніж попередня модель. Для показу журналістам «Фордом» була виставлена версія «фастбек» з суцільнометалевим корпусом.
Оновлений «Мустанг 2015» планується продавати не тільки в Америці, але і у всьому світі. Кемал Курич, менеджер по дизайну нової моделі, заявив, що в їх розпорядженні був досить хороший автомобіль, але від нього вимагалося більше. І тому фахівці провели багато годин на аеродинамічних випробуваннях, щоб домогтися від фордівського «жеребця» необхідної для конкуренції з кращими спортивними автомобілями світу притискної сили.
До нововведень «Мустанга» ставляться вперше встановлені на «Форді» аеродинамічні шторки, мета яких – відхилення повітряного потоку від передніх коліс. Крім того, версія «Мустанга» з мотором EcoBoost об'ємом 2,3 літра оснащується активними радіаторними заслінками, закривати решітку радіатора, завдяки яким потік повітря на високій швидкості прямує через верхню частину авто.
Перед відкриттям продажів нового Mustang і його надходженням в дилерські центри, яке заплановане на нинішню осінь, відбудеться кілька технічних брифінгів для преси, на якому будуть представлені аеродинамічні і їздові характеристики кабріолета Mustang останнього покоління.